ၾကည္ႏူးရိပ္မြန္

ညီအစ္ကုိေမာင္ႏွမမ်ားအားလုံးကို ၾကည္ႏူးရိပ္မြန္ကၾကိဳဆုိပါတယ္...

ေျပလည္ခ်င္ရင္ ေမတၱာပို႕ေပးပါ....

က်မတို႔ ငယ္ငယ္တုန္းက စာမရရင္ ဆရာမအဆူခံ အရိုက္ခံရမွာစိုးလို႔ျဖစ္ျဖစ္ မိဘက အရိုက္ခံ အဆူခံရမွာစိုးလို႔ျဖစ္ျဖစ္ ျမက္ပင္ ၇ ပင္ႏႈတ္ျပီး ေဆာင္သြားရခဲ့ဖူးတယ္ ခုေတာ့အဲလုိလုပ္တာ ကိုယ့္စိတ္ကိုအားေပးတာပဲ ဆိုတာသိလာတယ္ က်မသမီးေလး ေက်ာင္းမွာ စာမရရင္ ဆရာမက အရိုက္ခံရမွာ ေႀကာက္ေနတတ္ပါတယ္ က်မကေတာ့ စာရေအာင္က်က္ဖို႔ တိုက္တြန္းရပါတယ္ တခါတေလ ဆရာ၊ ဆရာမတခ်ိဳ႕ အေႀကာင္းတခုခုေႀကာင့္စိတ္ဆိုးေနရင္ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူေတြဟာ မလိုအပ္ပဲနဲ႔ အရိုက္ခံရပါတယ္ ဒီေတာ့သားနဲ႔သမီးကို ဆရာ၊ဆရာမ စိတ္ႀကည္ေအာင္ ေမတၱာပို႔ဖို႔ သင္ေပးရတယ္
တကယ္တမ္း လူတစ္ေယာက္ရဲ႕စိတ္ကို ႀကည္လင္ေအာင္ ေျပလည္ေအာင္ လုပ္နုိင္တာ ေမတၱာပို႔ျခင္းပါပဲ
အဲဒီလိုေမတၱာပုိ႔ျခင္းအက်ိဳးကို က်မ လက္ေတြ႔ခံစားခဲ့ရပံုေလးေျပာျပခ်င္ပါတယ္
က်မ ၁၀ တန္းေအာင္ျပီး ေကာလိပ္ေက်ာင္းေတြပိတ္ထားတုန္း (ယခုေတာ့ တကၠသိုလ္ျဖစ္ေနပါျပီ)ဌာနတစ္ခုမွာ အလုပ္ဝင္လုပ္ခဲ့ပါတယ္ အေရာင္းစာေရးေနရာမွာပါ
အလုပ္ဝင္ခါစမွာပဲ က်မက အထက္လူႀကီးေတြခြင့္ျပဳခ်က္မရပဲ ပစၥည္းတခ်ိဳ႕ေရာင္းမိေတာ့ (ခိုးေရာင္းတာမဟုတ္ပါ ) မန္ေနဂ်ာႀကီးက က်မကို စိတ္ဆိုးျပီး လူႀကားထဲမယ္ေငါက္ပါတယ္ မင္းဘယ္သူလဲ ဘယ္သူကေမြးတာလဲေပါ့ အမ်ားႀကီးပဲ ေျပာပါတယ္
(မန္ေနဂ်ာႀကီးက မြတ္ဆလင္ဘာသာဝင္တစ္ဦးပါ အသက္ကလဲ ၅၀ေက်ာ္ေလာက္ရွိပါျပီ သူ႔မိသားစုနဲ႔အတူ ဌာနကဝန္းထဲမွာပဲေနပါတယ္ )
အိမ္ကိုျပန္ေရာက္ေတာ့လဲ မန္ေနဂ်ာကဆူလို႔အလုပ္ထြက္မယ္ ေျပာျပီးငိုရပါတယ္ ဒါေပမယ့္လဲ အလုပ္မထြက္ျဖစ္ပါဘူး
ေနာက္ရက္ေတြအလုပ္ထဲမွာ မန္ေနဂ်ာႀကီးက အေရာင္းေကာင္တာေတြဘက္ လွည့္ႀကည့္ရင္ က်မက သူမျမင္ေအာင္ ေရွာင္ေနပါတယ္
သူ အေနာက္ကလာရင္ အေရွ႔ဘက္ပုန္းေနလိုက္ အေရွ႕ဘက္ကလာရင္အေနာက္ဘက္ပုန္းေနလိုက္လုပ္ပါတယ္
အလုပ္ဝင္တာ ၃လႀကာေတာ့ ဝန္ထမ္းေတြကို ေနရာလဲပါတယ္ က်မကို ရံုးစာေရးဘက္ကိုပို႔လိုက္ပါတယ္
က်မကို မႀကည္လုိ႔လုပ္တယ္ဆိုတာလဲသိပါတယ္ အဲဒီေနရာေရာက္လုိ႔လဲ က်မအတြက္ ကိစၥမရွိပါဘူး
ခက္တာက က်မလုပ္ရတဲ့အလုပ္က ေန႔စဥ္ မန္ေနဂ်ာႀကီးဆီသြားျပီး စာဝင္စာထြက္ လက္မွတ္ထုိးခိုင္းရတာပါပဲ
ေတာ္ေတာ္စိတ္ညစ္ရပါတယ္ က်မက လူတစ္ေယာက္ကို မ်က္ႏွာခ်ိဳေသြးျပီး စကားမေျပာတတ္ပါဘူး
က်မ စိတ္ထဲမႀကည္တဲ့လူဆို မ်က္ႏွာလဲ မျမင္ခ်င္ စကားလဲ မေျပာခ်င္ပါဘူး
က်မလဲ မတတ္သာတဲ့အဆံုး ကိုယ့္တာဝန္ကိုေတာ့ ေက်ပြန္ေအာင္လုပ္ရမယ္ဆိုျပီး မန္ေနဂ်ာႀကီးဆီသြားရပါတယ္
သူ မေက်နပ္ရင္ ဆူမွာစိုးလို႔ သူ႔ရံုးခန္းထဲမဝင္ခင္ က်မ လုပ္ရတဲ့အလုပ္က စိတ္ထဲကေန သူ႔ကို က်န္းမာပါေစ ခ်မ္းသာပါေစဆိုျပီး ေမတၱာပို႔ရပါတယ္ ျပီးမွ ရံုးခန္းထဲဝင္ရတယ္ သူက က်မကိုျမင္ေတာ့ ဘာမွ မေျပာပါဘူး ခပ္တည္တည္ပါပဲ အဆူမခံရေတာ့ ေတာ္ေသးတယ္ဆုိျပီး ေက်နပ္မိပါတယ္ ဒီလိုနဲ႔ေန႔စဥ္ သူ႔ရံုးခန္းထဲမဝင္ခင္ သူ႔ကို ေမတၱာပို႔ရတဲ့ အက်င့္ရလာတယ္ သူကလဲ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ စိတ္ထဲႀကည္လာတယ္ထင္ပါတယ္ က်မ ေမတၱာပို႔တာလဲ ထိေရာက္တယ္လို႔ ယံုႀကည္မိတယ္ တျခားလူေတြကို ဆူေနတဲ့အခ်ိန္ က်မသြားလဲ က်မကို မဆူပါဘူး
အဲလုိေျပေျပလည္လည္ျဖစ္သြားဖုိ႔ က်မက သူ႔ကို ဘာလက္ေဆာင္ပစၥည္းမွ မေပးခဲ့ရပါဘူး ျပီးေတာ့ က်မ လက္ကိုလဲ ကိုင္ခြင့္မေပးခဲ့ရပါဘူး သူ႔ဘက္ကလဲ က်မကို ဘာလက္ေဆာင္မွ မေပးခဲ့ပါဘူး ျဖဴျဖဴစင္စင္ ရိုးရိုးသားသား ေျပလည္သြားခဲ့ပါတယ္ ေမတၱာပို႔တဲ့အက်ိဳးေက်းဇူးေလးပါပဲ အဲဒီအလုပ္မွာ က်မ တႏွစ္ခဲြႀကာေအာင္လုပ္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္ က်မတို႔ ေကာလိပ္ေက်ာငး္ေတြျပန္ဖြင့္ေတာ့ အလုပ္ထြက္ျပီး ေက်ာင္းတက္ခဲ့ပါတယ္
အဲဒီေနာက္ပိုင္းေတာ့ ေမတၱာပို႔တာကို အဓိကထားျပီး လုပ္ျဖစ္ခဲ့တယ္ တခ်ိဳ႕တေလေတာ့ ကိုယ္က ေမတၱာပို႔ ေနေပမယ့္ ကိုယ့္အေပၚအျမင္မႀကည္တဲ့သူေတြ ရွိပါေသးတယ္ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုအားေပးမိတာကေတာ့ ျမတ္စြာဘုရားေတာင္ သတၱဝါအားလံုးကို ေမတၱာပို႔ေနတာ ေဒဝဒတ္ရဲ႕လုပ္ႀကံမႈကို ခံရေသးတယ္၊ က်မလို သာမန္ပုထုဇဥ္တစ္ေယာက္အတြက္ကေတာ့ ဒီေလာက္ေတာ့ရွိမွာေပါ့လို႔ေျဖေတြးမိပါတယ္ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္သူတရားပ်က္ပ်က္ ကိုယ္မပ်က္ဖို႔အေရးႀကီးပါတယ္ေနာ္ ေမတၱာပို႔ေပးေနေပမယ့္ ေဒါသလဲ ႀကီးတုန္းပါပဲ ေမတၱာပို႔တဲ့အခ်ိန္မွာပဲ ေလာဘ ေဒါသ ေမာဟ ကင္းေနတာေလ အားလံုးပဲ တေယာက္ေယာက္နဲ႔အဆင္မေျပရင္ အဆင္ေျပခ်င္ရင္ ေမတၱာပို႔ပါ ယႀတာေခ်စရာမလိုပါဘူး ဓာတ္ရို္က္ဓာတ္ဆင္လုပ္စရာမလိုပါဘူး ေမတၱာပို႔တာသာ အေကာငး္ဆံုးအျမတ္ဆံုးပါပဲ ျမတ္စြာဘုရားကလဲ တရားအလုပ္ထဲမယ္ ပထမဆံုး ဝိပႆနာအလုပ္ျပီးရင္ ဒုတိယက ေမတၱာပို႔တာ အေကာငး္ဆံုးပါပဲတဲ့ အားလံုးပဲ ေမတၱာတရားပြားမ်ားနိုင္ပါေစ
ေမတၱာမ်ားမ်ားပုိ႕ၾကပါေနာ္..:)

1 comments:

ဟုတ္တယ္ ေမတၲာပုိ႕ၿခင္းရဲ႕ အက်ိဳးေက်းဇူးကို တကယ္ယုံတယ္....
ပိုစ့္ေကာင္းေလးဖတ္ရလို႕ ေက်းဇူးပါ။ း)

 

Post a Comment